Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Termeni și Condiții

Termeni și Condiții


Magazinul online netmusic.ro se angajeaza sa pastreze confidentialitatea datelor tale conform Legii nr. 677 din 21 noiembrie 2001 pentru “protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date" si "Legea nr. 506 din 17 noiembrie 2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private in sectorul comunicatiilor electronice".
Datele nu vor fi transmise catre terte persoane si nu vor fi folosite in alte scopuri decat cele necesare pentru efectuarea comenzilor si transmiterea diverselor oferte ale magazinului online netmusic.ro. Scopul colectarii datelor este de a confirma comenzile.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor. Pentru exercitarea acestor drepturi, va puteti adresa cu o cerere scrisa, datata si semnata la S.C. Fly Music S.R.L.
Va rugam sa ne informati daca datele dvs. sunt incorecte sau daca s-au schimbat.
Pentru a comanda online trebuie sa aveti domiciliul in Romania si varsta peste 18 ani. Pot comanda din acest magazin doar persoanele care si-au creat un cont de utilizator folosind datele personale reale.

Condiții de utilizare

Introducere

Folosirea, incluzand vizitarea si cumpararea produselor de pe site-ul www.netmusic.ro, implica acceptarea termenilor si conditiilor ce vor fi detaliate in paragrafele urmatoare. Termenii si conditiile se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre SC Fly Music SRL catre cumparator.

Conținut site și Copyright

netmusic.ro si toate informatiile continute, incluzand texte, imagini, afise, banere, elemente grafice, scripturi sau orice alte date, sunt proprietate a companiei SC Fly Music SRL si a furnizorilor sai fiind aparat de Legea dreptului de autor.
netmusic.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din acest site. Rareori, acestea pot contine inadvertente punctuale. S.C. Fly Music S.R.L. nu poate garanta disponibilitatea in stoc a tuturor produselor.
Fotografiile si descrierile au caracter informativ, pot fi schimbate fara aviz in prealabil si pot contine accesoriii neincluse in pachetele standard. Produsele livrate pot fi diferite fata de imaginile prezentate pe site, din cauza modificarilor aduse de producator fara a fi anuntate de acestia.
Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului.
Preturile afisate includ TVA dar nu includ si cheltuielile de livrare, cu exceptia cazurilor in care se specifica pe site.


Declinarea responsabilitatii
netmusic.ro nu isi asuma responsabilitate si nu va fi responsabila pentru pagube aparute prin folosirea produselor achizitionate prin intermediul acestui site. netmusic.ro nu poate fi facuta responsabila in nici un fel de pagube survenite din neonorarea comenzilor. In cazul nelivrarii sai livrarii necorespunzatoare, valoare maxima a obligatiilor fata de client este valoarea sumei incasate de la clientul respectiv.
Eventualele reclamatii in legatura cu integritatea si conformitatea produselor comandate si primite se pot aduce la cunostiinta vanzatorului in termen de 48 de ore de la primirea produsului, altfel nu se mai iau in consideratie.

Frauda

Orice incercare de a accesa datele personale ale altui utilizator, de a modifica continutul site-ului netmusic.ro sau de a afecta performantele serverului pe care ruleaza site-ul netmusic.ro, va fi considerata tentativa de fraudare a sistemelor netmusic.ro si va pune in miscare cercetarea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat acest fapt.

Utilizarea Cookie-urilor

Website-ul nostru foloseste cookie-uri si alte tehnologii pentru a primi si stoca informatii atunci cand utilizatorul interactioneaza cu noi de pe un calculator sau dispozitiv mobil. Aceste informatii, care includ, dar nu numai: paginile vizitate, sursa adresei de unde a venit pe website, tipul browser-ului/dispozitivului folosit, informatii despre cumparaturi, termeni cautare, localizare geografica pe baza adresei IP, publicitate si furnizori publicitate, terte parte cum ar fi Google, Facebook, etc., ne ajuta sa afisam continut relevant utilizatorului si sa imbunatatim experienta acestuia.

Limitarea sau stergerea cookie-urilor de pe acest site pot afecta functionalitatea unor pagini web.

Garanția produselor

Garantia produselor noi achizitionate prin magazinul www.netmusic.ro, cu exceptia celor resigilate, conform legii, este de 3 ani pentru persoanele fizice si 1 an pentru persoanele juridice, de la data cumpararii. Produsele sunt noi in ambalaje originale.
Nu se acorda garantie pentru produse consumabile: pene, fete de toba, bete de toba, cabluri, mufe, stative, corzi si alte produse asemanatoare.
Nu intra sub incidenta garantiei, chiar daca in dreptul produselor se specifica termenul de garantie:

  • Partile mobile ale difuzoarelor
  • Lichidele de orice fel
  • Fetele de toba
  • Corzile de chitara
  • In general orice tip de consumabil
  • Microfoanele descentrate datorita socurilor (scapare din mana)
  • Cutiile de rezonanta ale instrumentelor, crapate in urma loviturilor
  • Bobine
  • Filtrele celon
  • Cabluri
  • Cinele, corzi, peneGaturile instrumentelor cu corzi, curbate datorita folosirii unor corzi neadecvate (ex. corzi chitara acustica montate pe chitara clasica)
  • Piesele de schimb pentru diverse echipamente si instrumente
  • Baterii sau acumulatori

Lipsa documentelor
Produsele se prezinta in unitatile service insotite de factura fiscala si certificatul de garantie IN ORIGINAL. Lipsa acestor documente atrage iesirea din garantie a produselor!
Ambalajul original nu este obligatoriu, insa clientul isi asuma posibilele daune rezultate in timpul transportului tur-retur a marfurilor, datorate ambalarii necorespunzatoare..

Defectiunile provocate de calitatea curentului
In cazul in care se constata ca echipamentele prezentate in service prezinta defectiuni provocate de supra sarcina electrica, acestea se remediaza doar contra cost. Va sfatuim sa folositi prize de calitate cu impamantare si stabilizatoare de tensiune. Nu folositi in acelasi prelungitor mai multe echipamente cu consum mare de energie.
Microfoanele arse datorita alimentarii necorespunzatoare cu functia +48 V nu beneficiaza de garantie!

Defectiunile provocate de suprasolicitari

Toate defectiunile provocate de suprasolicitarea echipamentelor se repara contra cost. In aceasta categorie intra boxele, amplificatoarele, mixerele amplificate.

Interventia neautorizată

Incercarea de reparare sau modificare a echipamentelor in unitati neautorizate atrage iesirea din garantie a produselor!


Echipamentele utilizate necorespunzator
Echipamentele utilizate in cluburi, discoteci, etc. care sunt aduse in garantie cu defectiuni provocate de praf sau impuritati nu intra sub incidenta garantiei. In aceasta categorie intra ventilatoarele de racire, partile mobile interne si unitatile optice ale playerelor. De asemenea defectiunile provocate mixerelor si echipamentelor de DJ prin lovirea partilor care produc efecte de suntet. Indiferent de cat de incendiara este petrecerea nu uitati ca echipamentul produce acelasi efect indiferent daca il apasati delicat sau il loviti cu violenta.

Garantie nejustificata
In cazul in care solicitarea de acordare a garantiei este nejustificata (produs functional), solicitantul va achita taxele de transport tur-retur pentru produse si eventuale costuri de diagnosticare (stabilite de unitatea service)

Limitarea raspunderii pentru livrare
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni inca o data dupa ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmand sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Livrarea produselor
Pentru pachetele standard, transportul este gratuit pentru comenzile peste 399 RON. 

Este posibil ca expedierile care depasesc greutatea de 31.5 Kg sau dimensiunea maxima acceptata de curierii nostri trebuie sa fie expediate folosind o companie de transport greu si este posibil sa apara costuri suplimentare ce vor fi afisate in cosul dumneavoastra inainte de finalizarea comenzii

Produsele comandate in lipsa, semnalizate pe site prin mesajul La comanda, raman rezervate ca si cantitate. Pretul acestor produse se poate modifica in functie de trand-urile pietei, costurile de transport, productie si achizitie. 

Deschidere la Livrare

In cazul comenzilor care conțin acordeoane, chitare, mandoline, ukulele, viori și alte instrumente cu coarde, precum și orice altă expediție care beneficiază de serviciul "deschidere la livrare", clientul are obligația de a deschide coletul de față cu agentul de livrare sub serviciul de asigurare transport și deschidere la livrare oferit de către Fly Music SRL. 

Defecțiunile fizice ale ambalajului și a conținutului trebuie sa fie sesizate și reclamate înainte de a semna de primire, iar în cazul in care produsele sunt lovite sau au defecțiuni fizice, se întocmește un proces verbal cu defecțiunile constatate, urmând ca produsul sa fie înlocuit. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate in considerare în cazul comenzilor care beneficiază de acest serviciu.
Toate produsele noastre expediate online, precum si cele vandute in magazinele de retail sunt insotite de factura fiscala sau bon fiscal dupa caz, precum si certificat de garantie unde este cazul. Pentru comenzile online, factura si certificatul de garantie se gasesc intotdeauna in spatele notei de expeditie a serviciului de curierat. Va rugam sa verificati si sa pastrati/arhivati factura fiscala si certificatul de garantie, acestea fiind necesare in original in cazul in care aveti nevoie de o interventie in garantie.

Campanii Promoționale

Campaniile promoţionale (cum ar fi "Black Friday") se desfăşoară pe teritoriul Romaniei,  pe site-ul www.netmusic.ro si in magazinele FlyMusic (Organizatorul).

Produsele din campaniile promoționale vor fi disponibile in imita stocului alocat fara a fi posibila plasarea altor comenzi in afara stocului alocat Campaniei, dupa regula "primul venit, primul servit".

Produsele din Campanie vor fi afisate pe site-ul www.netmusic.ro. Acest pret va fi valabil doar in zilele derularii Campaniei.

Comenzile plasate online garanteaza existenta produsului in stoc si livrarea lui in cel mai scurt timp posibil. Procesarea comenzilor cu livrare la domiciliu se face in ordinea plasarii comenzii. 

Livrare comenzilor cu produse in stoc din aceasta perioada se va face in 2-7 zile lucratoare si in functie de disponibilitatea curierilor postali. Produsele vor fi livrate doar dupa ce un consultant de vanzari va confirma comanda si va confirma disponibilitatea produsului. Stocurile pot suferi modificari in timp foarte scurt, de aceea nu ne asumam resposabilitatea actualizarii stocurlor in perioada zilelor aflate in promotie.

Dacă o situaţie de forţă majoră sau caz fortuit împiedică sau întârzie total sau parţial executarea Regulamentului şi continuarea Campaniei, Organizatorul va fi exonerat de răspunderea privind îndeplinirea obligaţiilor sale pentru perioada în care această îndeplinire va fi împiedicată sau întârziată, conform art.1351 C.civ. Organizatorul, dacă invocă forţa majoră sau cazul fortuit, este obligat să comunice participanţilor la Campanie cazul existent în termen de 5 zile lucrătoare de la apariţia cazului de forţă majoră sau caz fortuit.

Orice reclamatie având ca obiect Campania poate fi adresata in scris la adresa sediului social al Organizatorului specificata in acest Regulament sau trimisa pe mail la contact@netmusic.ro in termen de maximum 7 zile calendaristice de la data la care s-a produs evenimentul reclamat.

Eventualele neintelegeri aparute intre Organizator si participantii la campania promotionala se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente.

Organizatorul isi rezerva dreptul de a intrerupe campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).

Organizatorul işi rezervă dreptul de a modifica oricare din condiţiile stabilite în prezentul Regulament in perioada desfasurarii Campaniei, din motive intemeiate, dar nu înainte de a anunţa publicul despre aceste modificări.

Simpla participare la aceasta Campanie echivalează cu/implică cunoaşterea şi acceptarea integrală şi necondiţionată de către orice Participant a prevederilor şi aplicării prezentului Regulament în ceea ce priveşte Campania.

Returnarea produselor

In cazul in care nu sunteti multumit de un produs il puteti returna in 30 zile (calendaristice, de la data primirii produsului), suportand costurile de returnare.

Produsele trebuie returnate in aceeasi stare in care au fost livrate, in ambalajul original cu toate accesoriile, documentele si etichetele intacte si fara sa prezinte semne de uzura sau deteriorare.
Dacă produsul returnat prezintă zgârieturi, lipsa accesorii, lipsa folie de protecție, deteriorare ambalaj original, Fly Music iși rezerva dreptul de a retine intre 10% si 50% din contravaloarea produsului, pentru a aduce produsul in starea inițială, sau pentru a-l revinde ulterior la un preț mai mic datorita faptului ca acest produs a fost un retur, iar clientul următor trebuie sa știe ca produsul a fost returnat și resigilat.

Daca ai cumparat mai multe produse de acelasi fel si vrei sa le returnezi pe toate, asigura-te ca doar unul a fost desigilat. Returul celorlalte produse se accepta doar daca sunt sigilate.

Expedierea returului se va face prin același agent/curier prin care a fost livrat produsul.

In cazul returnarii produselor livrate gratuit de catre netmusic.ro, clientul este obligat sa suporte cheltuielile de returnare. Costurile implicate cu returnarea produselor care fac obiectul garantiei sunt suportate de netmusic.ro.

netmusic.ro isi asuma costul transportului porduselor doar daca produsul a ajuns defect la client, clientul fiind obligat sa anunte defectiunea in maxim 48 ore!

Nu se admite returnarea produselor desigilate din categoria CD-uri, DVD-uri, Software sau produse similare.
Nu se pot returna produse sensibil igienic, cum ar fi: muștiucuri, ancii, căști in-ear, fluierași, ocarine, naiuri, dopuri de ureche, muzicuțe, kazoo, drâmbe, triole (melodica), camertoane si alte produse asemanatoare. Daca aceste produse au fost cumparate online se pot returna si daca au fost folosite se vor deduce din nota de credit costurile pentru curatarea, dezinfectarea si eventual prelucrarea acestora (in caz ca prezinta zgarieturi, urme vizibile de folosinta etc.).

Nu se acceptă returnarea pentru produsele care au fost confecționate/comandate după specificațiile prezentate de consumator, sau produse pentru care clientul și-a dat acordul scris ca nu se pot returna.

Unele produse din oferta noastră nu beneficiază de politica de retur în 30 zile. În acest sens, pentru acest tip de produs, clientul va fi contactat telefonic sau în scris despre acest lucru. În cazul în care clientul acceptă, va plăti un avans de 50% din contravaloarea produsului și își va exprima în scris faptul că a fost informat de către reprezentantul .netmusic că acest produs nu beneficiază de politica de retur în 30 zile. Produsul menționat în acest paragraf, beneficiază de garanție conform condițiilor menționate pe website.

Disclaimer Reparatii

Ne angajam sa facem procesul de reparatie cat mai usor posibil pentru clientii nostri. Netmusic ofera servicii de reparatii printr-o varietate de metode. In orice caz, Netmusic nu isi asuma responsabilitatea pentru pierderea sau deterioarea oricaror marfuri detinute de clienti, care nu a fost cauzata direct de reparatiile sau manipularea noastra. Clientul este pe deplin responsabil pentru toate costurile suportate, inclusiv, dar fara a se limita la, transportul catre si de la centrul de service de reparatii, piese, forta de munca, taxa locala, taxa de manipulare si suprataxa/ taxa estimata (daca exista). 

Marfa care nu a fost ridicata (si platita) in termen de 90 de zile de la notificarea (folosind informatiile de contact furnizate noua) a reparatiilor finalizate va fi considerata de catre Netmusic abandonata. 

Litigii și Dispoziții finale

Litigiile aparute intre client si SC Fly Music SRL se vor rezolva pe cale amiabila, altfel competenta revine instantelor judecatoresti romane.
SC Fly Music SRL isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari asupra site-ului www.netmusic.ro, structurii acestuia sau orice alte modificari ce ar putea afecta site-ul, fara a fi necesara vreo notificare prealabila catre utilizatori in acest sens. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.
Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

*netmusic.ro face eforturi permanente pentru a pastra acuratetea informatiilor din aceasta pagina. Rareori acestea pot contine inadvertente: fotografiile au caracter informativ si pot contine accesorii neincluse in pachetele standard, unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara preaviz sau pot contine erori de operare. Toate promotiile prezente in site sunt valabile in limita stocului disponibil. 

Meniu

Share

Setări

Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Creați un cont gratuit pentru a salve produse favorite.

Autentificare

Creați un cont gratuit pentru a utiliza wishlist-urile (liste de produse dorite).

Autentificare