Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Livrare

Livrarea produselor

LIVRARE GRATUITA pentru comenzi peste 399 Lei!*

Termenul de livrare a comenzilor în perioada Sărbătorilor și a promoțiilor speciale pentru produsele la comanda va fi comunicat exclusiv de catre operatorul telefonic.

Livrare rapidă

netmusic.ro oferă livrarea rapidă pentru toate comenzile indiferente de valoare comenzii.
'Livrarea Rapidă' este opțiunea implicită și presupune livrarea produsului aflat in stoc in 24-48 de ore prin curier rapid, cu excepția zilelor de Sâmbătă, Duminică si a sărbătorilor legale.

Comanda pana in ora 15:00 si expediem comanda dvs. in aceeasi zi, pentru produsele in stoc.


Cum primesc produsele?
Puteti opta ca produsele comandate sa le primiti la domiciliu sau sa le ridicati dintr-un magazin netmusic.ro.


Cum platesc?
In cazul livrarii la domiciliu, veti plati produsele direct curierului care va face livrarea. Acestea vor fi insotite de factura si chitanta. Mai multe detalii pe pagina Cum Cumpar.


LIVRARE GRATUITA pentru comenzile online din municipiul Suceava.

Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde este sediu curier:
- total comanda mai mare de 399 RON: LIVRARE GRATUITA
- total comanda mai mica de 399 RON: 25 RON*
Taxa de transport la domiciliu daca locuiesc intr-o localitate unde NU este sediu curier*:
- total comanda mai mare de 399 RON: 25 RON
- total comanda mai mica de 399 RON: 25 RON + 20 RON* = 45 RON
*Pentru destinatiile care necesita deplasarea curierului in afara oraselor cu sediu FAN COURIER, se percepe o taxa unica suplimentara de 20 RON, taxa suportata de catre client.

Clientul poate opta pentru a ridica pachetul direct din cel mai apropiat sediu FAN COURIER, evitand astfel plata taxei suplimentare.
Taxa de transport suplimentara nu apare pe factura online.

O lista cu locatiile FAN COURIER o puteti vedea aici.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata de acesta, in intervalul orar stabilit de comun acord, curierul va reveni încă o dată după ce va restabili contactul cu clientul. In cazul in care clientul nu este gasit nici a doua oara comanda va fi anulata si returnata la sediu, clientul urmând sa suporte costurile unei noi livrari, indiferent de valoarea produselor comandate.

Deschidere la Livrare

In cazul comenzilor care conțin acordeoane, chitare, mandoline, ukulele, viori și alte instrumente cu coarde, precum și orice altă expediție care beneficiază de serviciul "deschidere la livrare", clientul are obligația de a deschide coletul de față cu agentul de livrare sub serviciul de asigurare transport și deschidere la livrare oferit de către către Fan Courier. 
În cazul livrărilor prin GLS & Cargus serviciul de deschidere la livrare este disponibil doar dacă se constată că ambalajul este deteriorat.
Defecțiunile fizice ale ambalajului și a conținutului trebuie sa fie sesizate și reclamate înainte de a semna de primire, iar în cazul in care produsele sunt lovite sau au defecțiuni fizice, se întocmește un proces verbal cu defecțiunile constatate, urmând ca produsul sa fie înlocuit. Reclamațiile ulterioare nu vor fi luate in considerare în cazul comenzilor care beneficiază de acest serviciu.


Estimarea Livrării
Facem tot posibilul sa estimam cat mai corect cand produsele dvs. vor fi livrate. Data estimata a livrarii este influentata de o serie de facturi, incluzând:
- Adresa dvs. de livrare
- Disponibilitatea produselor comandate
- Optiunea dvs. de livrare
- Preferintele dvs. de livrare (exemplu: livrarea produselor impreuna sau cand fiecare produs devine disponibil)
Zona 0 (localitati cu sediu curier): 24 - 48 ore
Zona 1 & 2 (localitati fara sediu curier): 48 ore.
Daca ziua a doua este sambata, livrarea se va face luni sau urmatoarea zi lucratoare.

Urmărire colet

Pentru a verifica starea comenzii dvs. autentificați-vă pe site-ul nostru și accesați meniul "Istoric Comenzi".

- pentru pachetele expediate prin Fan Courier: fancourier.ro folosind formularul de urmărire pachete

- pentru pachete expediate prin Urgent Cargus: urgentcargus.ro folosind formularul de urmărire pachete.

- pentru pachete expediate prin GLS https://gls-group.eu/RO/ro folosind formularul de urmărire pachete


Pentru orice nelămuriri, ne puteți scrie la contact@netmusic.ro.

Meniu

Share

Setări

Click pentru mai multe produse
Nu au fost găsite produse.

Creați un cont gratuit pentru a salve produse favorite.

Autentificare

Creați un cont gratuit pentru a utiliza wishlist-urile (liste de produse dorite).

Autentificare